اخبار افغانستان ولایت سرپل - ادامه تحرکات طالبان در شمال افغانستان؛ «فاریاب» و «سرپل ... - اگر چنین باشد، این عامل خارجی کی و کدام کشورها خواهد بود؟ پیشرفت های سریع طالبان در ولایات شمال که با سقوط پی در پی ولسوالی ها و محاصرۀ شهرها انجام یافت، یک امر اتفاقی و ناگهانی نبود.

اخبار افغانستان ولایت سرپل - ادامه تحرکات طالبان در شمال افغانستان؛ «فاریاب» و «سرپل ... - اگر چنین باشد، این عامل خارجی کی و کدام کشورها خواهد بود؟ پیشرفت های سریع طالبان در ولایات شمال که با سقوط پی در پی ولسوالی ها و محاصرۀ شهرها انجام یافت، یک امر اتفاقی و ناگهانی نبود.. بلخ؛ مهد تاریخ و فرهنگ. Jun 11, 2021 · ارتش و ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان، به تازگی برای ردیابی اعضای کلیدی گروه طالبان در ولایت (استان) هلمند جایزه تعیین کردند.در اعلامیه ارتش افغانستان > > > ولایت بَغلان افغانستان کجاست و چه اهمیتی دارد؟ در این نوشتار با موقعیت جغرافیایی و اهمیت راهبردی ولایت بلخ آشنا می‌شویم. منابع محلی در ولایت قندوز می‌گویند که بازار ولسوالی علی‌آباد این ولایت به‌دست جنگ‌جویان گروه طالبان سقوط کرده است. بلخ یکى از ولایت‌های مهم شمال افغانستان است.

بلخ یکى از ولایت‌های مهم شمال افغانستان است. اگر چنین باشد، این عامل خارجی کی و کدام کشورها خواهد بود؟ پیشرفت های سریع طالبان در ولایات شمال که با سقوط پی در پی ولسوالی ها و محاصرۀ شهرها انجام یافت، یک امر اتفاقی و ناگهانی نبود. همزمان با ورود افغانستان به یک بحران دیگر، تلویزیون «افغانستان اینترنشنال» فعالیتش را آغاز می‌کند تا راوی روایت شهروندان افغان باشد. Jun 11, 2021 · ارتش و ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان، به تازگی برای ردیابی اعضای کلیدی گروه طالبان در ولایت (استان) هلمند جایزه تعیین کردند.در اعلامیه ارتش افغانستان ۳۳ تروریست طالب به شمول مسوول عشر و زکات طالبان در بلخ کشته شدند.

ولایت سرپل یکی از ولایات زیبای افغانستان که دارای هفت ...
ولایت سرپل یکی از ولایات زیبای افغانستان که دارای هفت ... from atis.af
پتریشیا دانزی، رییس عمومی اداره‌ی برنامه‌های انکشافی سویس می‌گوید که کشورش تا سال ۲۰۲۴ میلادی مبلغ ۱۰۴ میلیون فرانک سویسی به افغانستان کمک می‌کند.… Jun 11, 2021 · ارتش و ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان، به تازگی برای ردیابی اعضای کلیدی گروه طالبان در ولایت (استان) هلمند جایزه تعیین کردند.در اعلامیه ارتش افغانستان بلخ یکى از ولایت‌های مهم شمال افغانستان است. همزمان با ورود افغانستان به یک بحران دیگر، تلویزیون «افغانستان اینترنشنال» فعالیتش را آغاز می‌کند تا راوی روایت شهروندان افغان باشد. بلخ؛ مهد تاریخ و فرهنگ. ۳۳ تروریست طالب به شمول مسوول عشر و زکات طالبان در بلخ کشته شدند. اگر چنین باشد، این عامل خارجی کی و کدام کشورها خواهد بود؟ پیشرفت های سریع طالبان در ولایات شمال که با سقوط پی در پی ولسوالی ها و محاصرۀ شهرها انجام یافت، یک امر اتفاقی و ناگهانی نبود. روز گذشته، نیرو های دفاعی و امنیتی با حمایت قوای هوایی، در مربوطات ولسوالی دهدادی ولایت بلخ، تروریستان طالب را هدف قرار دادند.

> > > ولایت بَغلان افغانستان کجاست و چه اهمیتی دارد؟ در این نوشتار با موقعیت جغرافیایی و اهمیت راهبردی ولایت بلخ آشنا می‌شویم.

Jun 11, 2021 · ارتش و ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان، به تازگی برای ردیابی اعضای کلیدی گروه طالبان در ولایت (استان) هلمند جایزه تعیین کردند.در اعلامیه ارتش افغانستان پتریشیا دانزی، رییس عمومی اداره‌ی برنامه‌های انکشافی سویس می‌گوید که کشورش تا سال ۲۰۲۴ میلادی مبلغ ۱۰۴ میلیون فرانک سویسی به افغانستان کمک می‌کند.… منابع محلی در ولایت قندوز می‌گویند که بازار ولسوالی علی‌آباد این ولایت به‌دست جنگ‌جویان گروه طالبان سقوط کرده است. > > > ولایت بَغلان افغانستان کجاست و چه اهمیتی دارد؟ در این نوشتار با موقعیت جغرافیایی و اهمیت راهبردی ولایت بلخ آشنا می‌شویم. روز گذشته، نیرو های دفاعی و امنیتی با حمایت قوای هوایی، در مربوطات ولسوالی دهدادی ولایت بلخ، تروریستان طالب را هدف قرار دادند. اگر چنین باشد، این عامل خارجی کی و کدام کشورها خواهد بود؟ پیشرفت های سریع طالبان در ولایات شمال که با سقوط پی در پی ولسوالی ها و محاصرۀ شهرها انجام یافت، یک امر اتفاقی و ناگهانی نبود. بلخ؛ مهد تاریخ و فرهنگ. ۳۳ تروریست طالب به شمول مسوول عشر و زکات طالبان در بلخ کشته شدند. بلخ یکى از ولایت‌های مهم شمال افغانستان است. همزمان با ورود افغانستان به یک بحران دیگر، تلویزیون «افغانستان اینترنشنال» فعالیتش را آغاز می‌کند تا راوی روایت شهروندان افغان باشد.

اگر چنین باشد، این عامل خارجی کی و کدام کشورها خواهد بود؟ پیشرفت های سریع طالبان در ولایات شمال که با سقوط پی در پی ولسوالی ها و محاصرۀ شهرها انجام یافت، یک امر اتفاقی و ناگهانی نبود. روز گذشته، نیرو های دفاعی و امنیتی با حمایت قوای هوایی، در مربوطات ولسوالی دهدادی ولایت بلخ، تروریستان طالب را هدف قرار دادند. منابع محلی در ولایت قندوز می‌گویند که بازار ولسوالی علی‌آباد این ولایت به‌دست جنگ‌جویان گروه طالبان سقوط کرده است. Jun 11, 2021 · ارتش و ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان، به تازگی برای ردیابی اعضای کلیدی گروه طالبان در ولایت (استان) هلمند جایزه تعیین کردند.در اعلامیه ارتش افغانستان بلخ؛ مهد تاریخ و فرهنگ.

طالبان در ولایت سرپل پنج غیر نظامی را ربودند | خبرگزاری ...
طالبان در ولایت سرپل پنج غیر نظامی را ربودند | خبرگزاری ... from af.shafaqna.com
منابع محلی در ولایت قندوز می‌گویند که بازار ولسوالی علی‌آباد این ولایت به‌دست جنگ‌جویان گروه طالبان سقوط کرده است. روز گذشته، نیرو های دفاعی و امنیتی با حمایت قوای هوایی، در مربوطات ولسوالی دهدادی ولایت بلخ، تروریستان طالب را هدف قرار دادند. ۳۳ تروریست طالب به شمول مسوول عشر و زکات طالبان در بلخ کشته شدند. Jun 11, 2021 · ارتش و ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان، به تازگی برای ردیابی اعضای کلیدی گروه طالبان در ولایت (استان) هلمند جایزه تعیین کردند.در اعلامیه ارتش افغانستان بلخ؛ مهد تاریخ و فرهنگ. اگر چنین باشد، این عامل خارجی کی و کدام کشورها خواهد بود؟ پیشرفت های سریع طالبان در ولایات شمال که با سقوط پی در پی ولسوالی ها و محاصرۀ شهرها انجام یافت، یک امر اتفاقی و ناگهانی نبود. همزمان با ورود افغانستان به یک بحران دیگر، تلویزیون «افغانستان اینترنشنال» فعالیتش را آغاز می‌کند تا راوی روایت شهروندان افغان باشد. بلخ یکى از ولایت‌های مهم شمال افغانستان است.

روز گذشته، نیرو های دفاعی و امنیتی با حمایت قوای هوایی، در مربوطات ولسوالی دهدادی ولایت بلخ، تروریستان طالب را هدف قرار دادند.

> > > ولایت بَغلان افغانستان کجاست و چه اهمیتی دارد؟ در این نوشتار با موقعیت جغرافیایی و اهمیت راهبردی ولایت بلخ آشنا می‌شویم. بلخ؛ مهد تاریخ و فرهنگ. روز گذشته، نیرو های دفاعی و امنیتی با حمایت قوای هوایی، در مربوطات ولسوالی دهدادی ولایت بلخ، تروریستان طالب را هدف قرار دادند. Jun 11, 2021 · ارتش و ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان، به تازگی برای ردیابی اعضای کلیدی گروه طالبان در ولایت (استان) هلمند جایزه تعیین کردند.در اعلامیه ارتش افغانستان اگر چنین باشد، این عامل خارجی کی و کدام کشورها خواهد بود؟ پیشرفت های سریع طالبان در ولایات شمال که با سقوط پی در پی ولسوالی ها و محاصرۀ شهرها انجام یافت، یک امر اتفاقی و ناگهانی نبود. همزمان با ورود افغانستان به یک بحران دیگر، تلویزیون «افغانستان اینترنشنال» فعالیتش را آغاز می‌کند تا راوی روایت شهروندان افغان باشد. ۳۳ تروریست طالب به شمول مسوول عشر و زکات طالبان در بلخ کشته شدند. بلخ یکى از ولایت‌های مهم شمال افغانستان است. منابع محلی در ولایت قندوز می‌گویند که بازار ولسوالی علی‌آباد این ولایت به‌دست جنگ‌جویان گروه طالبان سقوط کرده است. پتریشیا دانزی، رییس عمومی اداره‌ی برنامه‌های انکشافی سویس می‌گوید که کشورش تا سال ۲۰۲۴ میلادی مبلغ ۱۰۴ میلیون فرانک سویسی به افغانستان کمک می‌کند.…

Jun 11, 2021 · ارتش و ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان، به تازگی برای ردیابی اعضای کلیدی گروه طالبان در ولایت (استان) هلمند جایزه تعیین کردند.در اعلامیه ارتش افغانستان منابع محلی در ولایت قندوز می‌گویند که بازار ولسوالی علی‌آباد این ولایت به‌دست جنگ‌جویان گروه طالبان سقوط کرده است. پتریشیا دانزی، رییس عمومی اداره‌ی برنامه‌های انکشافی سویس می‌گوید که کشورش تا سال ۲۰۲۴ میلادی مبلغ ۱۰۴ میلیون فرانک سویسی به افغانستان کمک می‌کند.… ۳۳ تروریست طالب به شمول مسوول عشر و زکات طالبان در بلخ کشته شدند. > > > ولایت بَغلان افغانستان کجاست و چه اهمیتی دارد؟ در این نوشتار با موقعیت جغرافیایی و اهمیت راهبردی ولایت بلخ آشنا می‌شویم.

ناتو: وضعیت در ولایت سرپل نگران‌کننده است - BBC News فارسی
ناتو: وضعیت در ولایت سرپل نگران‌کننده است - BBC News فارسی from ichef.bbci.co.uk
همزمان با ورود افغانستان به یک بحران دیگر، تلویزیون «افغانستان اینترنشنال» فعالیتش را آغاز می‌کند تا راوی روایت شهروندان افغان باشد. > > > ولایت بَغلان افغانستان کجاست و چه اهمیتی دارد؟ در این نوشتار با موقعیت جغرافیایی و اهمیت راهبردی ولایت بلخ آشنا می‌شویم. اگر چنین باشد، این عامل خارجی کی و کدام کشورها خواهد بود؟ پیشرفت های سریع طالبان در ولایات شمال که با سقوط پی در پی ولسوالی ها و محاصرۀ شهرها انجام یافت، یک امر اتفاقی و ناگهانی نبود. منابع محلی در ولایت قندوز می‌گویند که بازار ولسوالی علی‌آباد این ولایت به‌دست جنگ‌جویان گروه طالبان سقوط کرده است. پتریشیا دانزی، رییس عمومی اداره‌ی برنامه‌های انکشافی سویس می‌گوید که کشورش تا سال ۲۰۲۴ میلادی مبلغ ۱۰۴ میلیون فرانک سویسی به افغانستان کمک می‌کند.… روز گذشته، نیرو های دفاعی و امنیتی با حمایت قوای هوایی، در مربوطات ولسوالی دهدادی ولایت بلخ، تروریستان طالب را هدف قرار دادند. بلخ؛ مهد تاریخ و فرهنگ. ۳۳ تروریست طالب به شمول مسوول عشر و زکات طالبان در بلخ کشته شدند.

بلخ؛ مهد تاریخ و فرهنگ.

Jun 11, 2021 · ارتش و ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان، به تازگی برای ردیابی اعضای کلیدی گروه طالبان در ولایت (استان) هلمند جایزه تعیین کردند.در اعلامیه ارتش افغانستان بلخ یکى از ولایت‌های مهم شمال افغانستان است. پتریشیا دانزی، رییس عمومی اداره‌ی برنامه‌های انکشافی سویس می‌گوید که کشورش تا سال ۲۰۲۴ میلادی مبلغ ۱۰۴ میلیون فرانک سویسی به افغانستان کمک می‌کند.… بلخ؛ مهد تاریخ و فرهنگ. > > > ولایت بَغلان افغانستان کجاست و چه اهمیتی دارد؟ در این نوشتار با موقعیت جغرافیایی و اهمیت راهبردی ولایت بلخ آشنا می‌شویم. ۳۳ تروریست طالب به شمول مسوول عشر و زکات طالبان در بلخ کشته شدند. همزمان با ورود افغانستان به یک بحران دیگر، تلویزیون «افغانستان اینترنشنال» فعالیتش را آغاز می‌کند تا راوی روایت شهروندان افغان باشد. روز گذشته، نیرو های دفاعی و امنیتی با حمایت قوای هوایی، در مربوطات ولسوالی دهدادی ولایت بلخ، تروریستان طالب را هدف قرار دادند. منابع محلی در ولایت قندوز می‌گویند که بازار ولسوالی علی‌آباد این ولایت به‌دست جنگ‌جویان گروه طالبان سقوط کرده است. اگر چنین باشد، این عامل خارجی کی و کدام کشورها خواهد بود؟ پیشرفت های سریع طالبان در ولایات شمال که با سقوط پی در پی ولسوالی ها و محاصرۀ شهرها انجام یافت، یک امر اتفاقی و ناگهانی نبود.

منابع محلی در ولایت قندوز می‌گویند که بازار ولسوالی علی‌آباد این ولایت به‌دست جنگ‌جویان گروه طالبان سقوط کرده است اخبار افغانستان. پتریشیا دانزی، رییس عمومی اداره‌ی برنامه‌های انکشافی سویس می‌گوید که کشورش تا سال ۲۰۲۴ میلادی مبلغ ۱۰۴ میلیون فرانک سویسی به افغانستان کمک می‌کند.…

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama